Meniu

10 būdų, kaip kontroliuoti potraukį saldumynams

2017-09-19

10 būdų, kaip kontroliuoti potraukį saldumynams

 

Vienas iš didžiausių dailios figūros priešų yra cukrus ir iš jo gaminami saldumynai. Kasdien įtraukdami į savo valgiaraštį net ir nedidelį torto ar pyrago gabalėlį, rizikuojame priaugti papildomų kilogramų, tačiau net ir žinodami tai, ne visuomet sugebame atsisakyti šių skanumynų. Kokie metodai padės sumažinti potraukį saldumynams?

  1. 1.       Sotūs ir sveiki pusryčiai. Ne kartą esame girdėję, kaip svarbu pavalgyti sočius, naudingais angliavandeniais praturtintus pusryčius – jie suteiks pakankamai energijos pirmoje dienos pusėje ir padės sumažinti potraukį saldumynams, kuomet pritrūkę energijos, griebiamės „ko nors saldaus“. Ruošian sveikus pusryčius į pagalbą patartina pasitelkti blenderius, kurie ne tik trina, bet ir smulkiai kapoja maisto medžiagas.
  2. 2.       Riebaus maisto atsisakymas. Atrodo netikėtai, tačiau dažniausiai pavalgius riebiai, iš karto norisi suvalgyti ką nors saldesnio, tad jeigu siekiate sumažinti saldumynų suvartojimą, reikėtų vengti ir riebesnių produktų.
  3. 3.       Streso mažinimas. Saldumynus daugelis pasitelkia kaip priemonę nuotaikai gerinti – kai dažnai kamuoja stresas, norisi jį numalšinti plytele šokolado ar kitu gardėsiu. Pasistenkite atrasti sveikesnių streso malšinimo būdų ir išmokite kontroliuoti savo emocijas. Stresą taip pat puikiai malšina sportas, kurio pagalba nukreipiamas dėmesys nuo streso šaltinio. Teisingai pasirinktos sporto prekės bei plytelė šokolado – idealus derinys siekiant gyventi be rūpesčių.
  4. 4.       Subalansuota, reguliari mityba. Įvairūs maisto saugojimo indai, garų puodai ir kita virtuvės technika suteikia galimybę iš anksto suplanuoti ir pagaminti sveikus sekančios dienos patiekalus ir užkandžius – kai tiksliai žinosite, ką ir kada turite valgyti, kils kur kas mažiau pagundų į dienos meniu įtraukti saldumynus.
  5. 5.       Vaisių vartojimas. Tuomet, kai labai norisi saldumynų, juos verčiau pakeisti vaisiais – taip pavyks išvengti pridėtinio cukraus. Patys džiovindami vaisius (tam pravers vaisių džiovintuvas) taip pat žinosite, jog valgote sveikus produktus, tačiau vis dėlto, dėl didelio juose esančių angliavandenių skaičiaus, šiais užkandžiais verčiau smaguriauti pirmoje dienos pusėje.
  6. 6.       Arbatos gėrimas. Kai kurios žolelių arbatos yra saldžios savaime, tad jeigu vietoj pyragaičio pasirinksite tokį gėrimą, pavyks numalšinti saldumynų poreikį ir tuo pačiu išvengti nereikalingų kalorijų.
  7. 7.       Visavertis poilsis. Saldumynų norisi tuomet, kai jaučiamės pavargę ar neišsimiegoję, tad siekiant atsikratyti šio įpročio, vertėtų kur kas daugiau laiko skirti visaverčiam poilsiui ir miegui. Laisvalaikį stenkitės leisti gryname ore – dviračiai ar riedučiai ne tik suteiks smagių emocijų, bet ir padės sumažinti stresą bei nemalonias mintis.
  8. 8.       Cinamono naudojimas. Gardinkite mėgstamus patiekalus ar gėrimus šiuo prieskoniu – cinamonas padeda palaikyti normalų cukraus lygį kraujyje, todėl kur kas rečiau kyla potraukis suvalgyti ką nors saldaus.
  9. 9.       Šaldytuvo ir spintelių revizija. Kai namuose bus mažiau pagundų, psichologiškai lengviau bus susitvarkyti su potraukiu saldumynams, tad jeigu nusprendėte pradėti šią kovą, pirmiausia atsikratykite tų produktų, kuriems jaučiate didžiausią silpnybę.
  10. 10.   Balansas. Kova su saldumynais ne visiems susiklosto tik iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti lengva, tad nesmerkite savęs suvalgę vieną torto ar pyrago gabalėlį – saikingai ir retai vartojami šie produktai nepadarys didelės žalos, o Jums suteiks dar daugiau motyvacijos siekiant savo tikslų.

Efektyvias streso malšinimo priemones įsigysite internetu gerakaina iš elektroninės pigu.lt parduotuvės.

Rašyti komentarą

Captcha