Meniu

Apsinuodijimas benzodiazepinais

Apsinuodijimas benzodiazepinais - tai šių vaistų perdozavimas. Benzodiazepinai žinomi kaip migdomieji arba raminantys vaistai, kuriuos gydytojai išrašo esant nerimo, miego sutrikimams. Piktnaudžiavimas benzodiazepinais yra plačiai paplitęs reiškinys. Dažnai šiuos vaistus perdozuoja savižudiškais tikslais. Vis dėlto retai mirštama nuo benzodiazepinų. Ūminis perdozavimas pasireiškia ypač stipriu nervų sistemos slopinimu, protinės būklės, laikysenos, refleksų sutrikimu. Nors benzodiazepinai sąlyginai laikomi saugiais vaistais, jų perdozavimas gali sukelti kvėpavimo slopinimą, kuris baigiasi koma ir mirtimi. Apsinuodijimo benzodiazepinais rizikos veiksniai yra šie - depresija, narkotikų, alkoholio vartojimas, savižudiškos mintys.

Šaltinis |Autorius Gydytojas Nikas Samuolis, rezenzavo Prof. Virginijus Šapoka |Vilniaus Universitetas |Medicinos fakultetas |Vidaus ligų, šeimos medicinos ir onkologijos klinikos vadovas

Rašyti komentarą

Captcha